DAG 16 - Massa to Tongeren

2 augustus 2015 - Tongeren, België

Met z'n 3'tjes werden we wakker in het tweepersoonsbed beneden.  Helemaal clean, niemand gestoken en verrassend beter geslapen dan verwacht.   Als ik mij niet vergis heb ik de groep paarden vannacht langs onze hut horen passeren.

Iedereen leek tevreden elkaar terug te zien 's morgens.  Het Italiaans meisje, Veronica, wachtte Laura op.
_DSC2261

Na het onbijt maakten we de auto klaar voor terugreis naar Tongeren terwijl Laura nog even afscheid nam van de paarden, poezen en hond.

_DSC2272 _DSC2265 _DSC2270 _DSC2252_DSC2273 _DSC2248
Achteraf bleek dit een topverblijf.
Laura heeft haar zwembad niet gemist, wie had dat gedacht!!!

Onze terugreis naar Tongeren verliep supervlot.   We hielden contact met papa die ons op de hoogte hield van mogelijke files.  Om middernacht waren we thuis.
We hebben heel veel gedaan en gezien in die 16 dagen maar we zijn ook blij weer veilig thuis zijn.

Onze reis was prachtig en INCANCELLABILE !!!!!