DAG 6 - The Jacquet's wedding

22 juli 2016 - Murisengo, Italië

Na ons laatste ontbijt in het mooie Santa Margherita Ligure vertrokken we omstreeks 10u naar halte nr 3 ; Cascina Spinerola in Moncalvo.
Onze dag staat vandaag helemaal in het teken van Sarah & Christophe, iets waar we enorm naar uitkijken!

Cascina Spinerola is een mooi hotel/restaurant waar de familie van Fabian (getuige) ons hartelijk welkom heette.  Het ijs was meteen gebroken.  Laura genoot in het zwembad met de nieuwe vriendjes.

_DSC2744

_DSC2734 _DSC2740 _DSC2742 _DSC2745 _DSC2749 _DSC2750 _DSC2751

Rond 15u vertrokken we samen met de andere gasten naar Canocia di Corteranzo waar Sarah & Christophe trouwen voor de kerk en waar ook het avondfeest plaats vond.   Bij aankomst snapten we helemaal waarom Sarah & Christophe hiervoor kozen.  Deze locatie, een authentiek stukje Italië is een pareltje!!!

De viering was heel luchtig, stond naast Sarah & Christophe ook in het teken van hun 2 mooie dochters, Amélie & Julie. Een viering in een kader waar werkelijk iedereen van droomt.   Het kader, de scooter, de olijfboom met wensen,... alles tot in het kleinste detail verzorgt.  Bravo Sarah! :-)

huwelijk

13819537_901634603296379_607784675_n

We maakten kennis met de naaste familie en beste vrienden van het koppel.
De receptie, het feest en de sfeer was gewoon af.

We hebben ervan genoten van de 1ste tot de laatste minuut.   Heel blij te zien hoe dit koppel perfect bij elkaar past!

_DSC2762

_DSC2752 _DSC2753 _DSC2754 _DSC2755 _DSC2756 _DSC2757 _DSC2758 _DSC2759

Na het feest slingerden we weer naar huis.  Neen we hadden niet gedronken maar de wegen zorgen er wel voor dat je sowieso mottig weer in bed kruipt :-)

Het mee mogen beleven van deze dag heeft ons zeer zeker dichter bij Sarah & Christophe gebracht.  We zijn superblij dat we erbij mochten zijn.
_DSC2763 _DSC2765 _DSC2767 _DSC2774 _DSC2775 _DSC2781

PS: van de videobeelden die we maakten tijdens de dag maak ik wel een filmpje van zodra we weer thuis zijn...