DAG 7 - Passignano sul Trasimeno

23 juli 2016 - Passignano sul Trasimeno, Italië

Dag 7, de dag na het huwelijk van Sarah & Christophe...

Na een sober ontbijt (lees: zonder spek & ei) hadden we een lange rit voor de boeg. Ongeveer 500km naar het Trasimenomeer.

Met veel pijn in ons hart passeerden we Lucca, Pistoia, San Gimignano zonder de exits te nemen.  Wat hebben we hier vorig jaar genoten!

_DSC2790

De rit op zich viel mee maar na de aankomst heb ik (Els) de tol moeten betalen van de voorbije dagen.  Je kon mij met stoffer en blik bij elkaar vegen.  Zitten op een stoel bleek plots een hele inspanning te zijn.

Hotel Vela, een hotel waar ik een beetje voor vreesde omdat dit niet het hotel was wat ik normaalgezien zou kiezen.   Het bleek niet minder of niet erger te zijn dan verwacht.  De verwelkoming was super.  We kregen heel veel uitleg maar het mocht niet langer duren of ik had mij hier in de receptie gewoon op de grond neergelegd.  MURF in 't kwadraat.

_DSC2791 _DSC2792 _DSC2793 _DSC2794 _DSC2797

Onze kamer is heel erg verouderd en een douche nemen is een uitdaging en een belevenis op zich.  We hebben 2 badkamers en dus 2 x een douche (lees: gordijn) en 2 x een toilet.   We gebruiken 1 badkamer als toilet en 1 als douche. Waar je doucht loopt alles gewoon onder water, de deur is gewoon rot beneden. Eigenlijk jammer dat we net hier 5 nachten zullen verblijven maar we maken er het beste van!

Peter doet een eerste ontdekking in de omgeving terwijl Laura en ik schaapjes tellen op de kamer.

We eten nog snel iets in het restaurant hiernaast en maken een korte wandeling in de stad.  Naast miljoenen muggen heb ik het Trasimenomeer niet meer gezien.

Van dag 7 kan ik dus weinig schrijven ... enkel ZZzzzzzzzzzzz.......  Wat ben ik toch moe, moe, MOE!!!