DAG 4 - Pisa & Viareggio

21 juli 2015 - Lucca, Italië

_DSC1797

Wat was het warm vandaag!   We hebben nog nooit zo warm gehad...

Pisa was heel mooi en gezellig om te shoppen maar misschien was het net iets te warm om rustig te wandelen.   We haastten ons van schaduw naar schaduw en de winkels met airco waren dan ook een geschenk uit de hemel.

De toren van Pisa staat echt wel erg scheef, amai.  Laura vond hem indrukwekkend.

_DSC1798 _DSC1803 _DSC1804 _DSC1812 20150721_114214

Heel die weide stond vol met mensen in speciale posities om toch maar de perfecte pose te hebben met de scheve toren van Pisa.  Ik dacht... laten we van die mensen ook eens een foto maken!

_DSC1814 _DSC1799

We werden in de straten van Pisa plots verrast door een achtervolging.  De politie zat een paar straatverkopers achterna.  Ik had al direct door dat die agent met zijn buikje het nooit kon halen van die smalle straatverkoper.  Hij kwam terug, helemaal buiten adem, zonder dader maar hij had wel de rugzak van de straatverkoper.  Die had zijn rugzak neergesmeten zodat hij sneller kon lopen.  Dat kon die agent natuurlijk niet met zijn buik.  :-)   Ik weet niet precies waar Laura nu het meest van onder de indruk was, de achtervolging of de scheve toren?  :-)

Viareggio was mooi maar opnieuw te warm.  We hebben het niet lang uitgehouden daar want we hunkerden alledrie naar ons zwembad hier in Lucca.  Het gratis strand lag er niet zo uitnodigend bij.  We hebben weer genoten!

Groetjes!
 _DSC1818 _DSC1817 _DSC1819

Ik heb vandaag wat video's toegevoegd.  Je kan die apart terugvinden in de menubalk bovenaan.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade