DAG 8 - Terugreis Napels - Tongeren

12 april 2017 - Tongeren, België

2de nacht in Napels, lekker geslapen, zoals de meeste dagen op vakantie zijn we voor onze wekker wakker.

Met een laatste ontbijt achter de kiezen en blij om wat we weer hebben mogen meemaken beginnen we onze valiezen in te pakken.  We hebben weer teveel meegenomen hè!  Puzzelen en sorteren om die valiezen dicht te krijgen.  Extra souveniers, waar gaan we dat toch allemaal steken!?

De medewerker van het hotel verontschuldigt zich voor de slechte kamer en rekent ons als geste de consumpties niet aan.  Dju... dan hadden we beter meer gedronken, haha!

Onze laatste 20 minuutjes in het drukke verkeer.  Naftbak vol en zonder extra blutsen leveren we ons bakske weer af bij Hertz.  Dat heeft Peter toch flink gedaan!

Veel valt er niet meer te zeggen.  Jammer dat het weer voorbij is.
DSCN0419

Die dag Napels zou ik achteraf gezien laten varen hebben maar we hebben het wel weer gezien en meegemaakt.

Het was een toffe week, we hebben veel gezien.   Ik moet nog eens terug want de Walk of God heb ik niet kunnen doen.  Joepie!?
Mijn favoriete dag was onze uitstap naar Capri.  Het kost een aardige duit maar je hebt wat gezien.

IMG_0396

Tijdens de vlucht verloopt alles prima.
Papa staat ons op te wachten aan de luchthaven en brengt ons veilig weer naar huis waarvoor een dikke mercie!  Laura vangt een uiltje.  Het valt ons op dat het hier op straat veel properder is dan in Napels.  :-)

DSCN0429

Met de Pet Shuttle reist ons vriendje Diego weer naar huis.  Hij heeft de week doorgebracht bij de ouders van Peter.  Ook dikke mercie!

DSCN0431 DSCN0435

Het is weer voorbij.  Ik zou zeggen THUMBS UP FOR ITALY!!!
Ciiaaaaooooo!!  Alla prossima volta!!
IMG_0313