DAG 12 - pre-crematie in Orentano

30 juli 2018 - Orentano, Italië

Wat doen we vandaag?  Zo goed als niets.  Puffen en zweten.
We gaan even zwemmen maar ik vertrouw het niet helemaal omdat ik eerder al zo verrast werd door de zon dus heel even maar en naar de kamer.

Het is heet vandaag en echt geen weer om buiten te komen.  Het voelt als een soort van pre-crematie, zo warm.  We zijn even naar de supermarkt gegaan waar het lekker fris is en hebben onze frigobox aangevuld.

Voor de rest de perfect dag om mijn verslag van gisteren te schrijven en te genieten van bruine benen.

Verder kan ik meedelen dat we vandaag ons 3de potje muggenspray hebben leeggespoten.  Hier zitten heel veel muggen.  Omdat ik een paar jaar geleden de hele vakantie met koorts en een ontsteking heb rondgelopen door 1 muggenbeet, ben ik nu heel erg voorzichtig.  Helemaal ingespoten, stinken tot en met maar er is toch nog één MacGyver die erin geslaagd is mij te steken.  Peter vond het eerst overdreven en niet nodig om zich te beschermen want er zaten volgens hem niet veel muggen met als gevolg .. meer dan 40 steken op zijn benen!  Bijna weggezogen issie!