DAG 16 & 17 - Verbania Lago Maggiore

2 augustus 2016 - Verbania, Italië

Hoi hoi,

Het allergiepilletje heeft gewerkt.  Peter heeft goed geslapen.

De voorbije 2 dagen deden we niet veel, weer niet...  Rusten, wat zwemmen, zonnen en wat van de omgeving genieten.  Naast dit heb ik het gevoel dat we steeds maar zitten te eten.  Ik kan eigenlijk geen eten meer zien.

Van dat niets doen word je nog luier dan dat we al zijn.
Is dit het echte Dolce far niente?

DSC03850 DSC03851

Laura's favoriete plekje...

DSC03852 DSC03853 DSC03854

Hieronder een foto van het hotel, vanuit de tuin (de ligweide) genomen.
Links beneden het zwembad (indoor), daarboven de ontbijtruimte.

DSC03856 DSC03857 DSC03860 DSC03865

Aangezien dit vandaag onze laatste dag is, genieten we nog even van een prosecco (Peter & Laura een cola of course).

DSC03870

13884550_907157549410751_128144360_n 13874706_907157469410759_722802500_n

Vandaag gingen we nog eventjes DE winkelstraat in.  Hier is er welgeteld 1 dus je bent snel terug, gelukkig :-) We kochten nog een paar souveniers voor de thuisblijvers.   In de patisseriewinkel dronken we een koffie en of course... aten we weer wat lekkers.  Waarom toch, waarom toch?! Op de foto van Laura is meer dan de helft op, geloof me.

Het was een lange reis en voldoende voor iedereen.  Tijd om terug naar huis te keren en onze familie en vrienden terug te zien.

Zou onze Diego ons nog kennen en zou hij ons niet gaan bijten?

Het water zou 5cm hoog in onze garage staan omdat Peter zijne fiets zo heeft getreurd... ocherme toch :-)

Om 20u worden we verwacht voor een laatste keer avondeten.  Meestal tegen dat de 3 gangen geserveerd zijn, heb ik zoooo'n slaap...  Ze doen precies iets in dat eten.

Na het ontbijt morgenvroeg, rijden we 800km naar huis.

We willen langs deze weg Marc Davis, onze travel councellor, bedanken voor het uitstippelen van deze vakantie!  Wanneer we thuiskomen, zal ik via tripadvisor alle hotels en restaurantjes beoordelen.

Het hoogtepunt van deze vakantie was zonder twijfel het huwelijksfeest van Sarah & Christophe.   Incancellabile!!!
Ligurië vonden we de mooiste streek.

Peter maakt er mij attent op dat ik mij moet gaan klaarmaken om te gaan eten... Hey, what did you expect?  :-)

Wij hopen morgen veilig thuis te geraken.  Hierna zal ik nog de verkorte vakantievideo posten.   Wij hopen dat jullie het fijn vonden ons een beetje te volgen op vakantie.

Italië, tot snel!
Familie & vriendjes, tot nog sneller!!!
xxx

1. Henry davis:
    2 augustus 2016
    ja, het was fijn al die mooie foto's te zien en je verhaaltjes te lezen! Nu wensen we je nog een behouden terugreis! We hebben jullie enorm gemist ( Diego ook zegt( knispert) hij !! we zien jullie dus morgen !! Geniet nog van jullie laatste avond en nacht ! Tot morgen Opa( Pappie) Henry en Oma(Mammie) Marie- José...
  2. Tatta:
    2 augustus 2016
    Het was weer of we er een beetje bij waren! Veilige terugreis!!!
    Tatta
  3. Ingrid, Patric en dagmar:
    Een veilige terugreis.
    Wij blijven nog een beetje genieten van het zonnige Italië ( en het lekkere eten)